7 jan. 2010

Riktig frukostmänniska


Jag älskar frukostar och lägger ner ganska mycket tid på en bra frukost. Tycker om att sitta länge och äta. Idag är jag ledig från jobbet eftersom jag ska förbereda min dotters 7-årskalas för släkten (innen dess måste jag städa efter gårdagens kalas :-))
Idag åt jag till frukost:
3% ekologisk fil
egen blandad musli
lite nyponpulver
några goiji bär
1 ägg
nypon/nässlepulver blandat i lite juice (för att hålla mig frisk :-)
Grönt mullbärste
och till sist lite pecannötter

Ha en bra dag alla! Idag tror jag det blir lite utelek i snön...

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilken bra blogg du har!
    Jag blev nyfiken på ditt gröna mullbärste.

    Vart har du köpt det?
    Svara gärna i min blogg, eller till min mail: ida.ohlsson@hotmail.com

    http://feliscatus.blogg.se

    SvaraRadera