13 jan. 2010

Äntligen!


Nu har det nya numret av Topp Hälsa kommit ut. Jag gillar verkligen den tidningen. Den tar upp många viktiga saker som träning, nyttig mat, Ekologiskt, skönhet osv. Och precis lagom av allt! Inte extremt, utan för den vanliga människan som försöker vara lite sund. Jag läste klart den igår, och tänkte citera flera saker därifrån. Men min komoisa Anna ville låna den, så det fick hon såklart ;-) Återkommer med det, lovar!

Maten har varit lite enformigt sista dagarna. Blivit mycket yoghurt med nötter och torkad frukt. Gott men kanske lite enformigt. Nästa vecka är allt tillbaka till det normala (börjar jobba), så då kommer fler bilder på nya rätter :-)

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Hej! Trevlig blogg. Jag har oxå en hälsoblogg =) Visst är topphälsa bra men min favorit är nog dock Iform. Bra tips & mycket att läsa.

    SvaraRadera
  2. Har nog inte läst den tidningen. Ska kolla! Nu ska jag kolla din blogg :-)

    SvaraRadera