3 jan. 2010

Blir lurad varje gång....


På flera bloggar dyker det upp reklam, där det utlovas att man ska gå ner i vikt snabbt med diverse detox eller tabletter. Varje gång går jag på det och sitter och googlar någon timme för att sen alltid komma fram till att det är en bluff. Tänker inte ens lägga ut namnet på det här, för jag vet att flera är som jag :-)

Så här vill jag se ut i sommar (Megan Fox) :-)))
Kanske omöjligt, men bara att kunna sitta på stranden utan att tänka på degklumpen till magen man har. Det hade varit underbart!

Sov gott

2 kommentarer:

  1. Skrev ett inlägg under vardagsmat, men skriver även här. Gert har idag köpt en bok som heter "Äkta vara" guiden till oförfalskad mat. Den borde ni läsa. Man blir förvånad över hur många konstiga tillsattser det finns i även sk. nyttig mat. Jag kommer att titta lite mer på innehållsförteckningar nu. Att det finns så mycket som börjar på E

    SvaraRadera
  2. hej och godmorgon!
    hoppas att du får en bra dag och vecka! du får även ha ett bra år 2010! :) kram

    SvaraRadera