14 dec. 2009

Urk...


Igår bjöd vi våra vänner på Glöggfika. Jag bakade för hela året. Det blev:
* Lussebular
* Lussemuffins
* Kanel Cookies a´la Laila
* Pepparkaks Chessecake a´la Pernilla Wahlgren
* Mozarts kulor
* Choklad/nötter godis
* Olika sorters glögg
* Pepparkakor med mögelost
Sen åkte vi ner till stranden och grillade korv och hamburgare

Ser väl gott ut? Men har man ätit GI under en längre tid, så är det mycket gott, men fy fanken så dåligt man mår efter. Min mage gillar det inte kan jag säga. Det lär dröja innan jag äter sånt igen...ja, i alla fall till julafton :-) Men jag lär vara mer försiktig!!

5 kommentarer:

  1. Det var ingen dålig lussefika och det verkar varit mycket trevlig dag också!

    SvaraRadera
  2. Glömde säga att din blogg är jättetrevlig!

    SvaraRadera
  3. Nej, den luccefikan blev aningen överdriven, men gästerna verkade tycka det var toppen :-)
    Tack så mycket!!

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mig. Då kan vi ha glädje av varandra :-)

    SvaraRadera