6 feb. 2010

Lördagsmorgon



Idag väckte min 3-åring min ca 7.30. Skönt med lördagsmorgon när man kan ligga kvar i sängen och mysa med en film tillsammans, utan att känna sig stressad.
Sen passade jag på att träna lite. Det blev 10 min crosstrainer och sen 17 min träning med GymGlam DVD. Svettigt!
En riktig energifrukost gjorde jag efter.
Pressade en halv grapefrukt och blandade i ½ msk nyponpulver och ½ msk nässelpulver. Blev faktiskt bättre smak än när jag blandade med onyttig apelsinjuice. Lite mer jobb, och lite dyrare. Men det är det väl värt för att hålla sig frisk?
En dinkelmacka med skivad avacado och tomat och till sist naturell yoghurt med nötter, linfrön, pumpafrön, solrosfrön, blåbär och kanel.
Som vanligt dricker jag mullbärste till det. Nu lär jag stå mig till lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar