18 feb. 2010

Testat


Findus bladspenat, sockerärtor och paprika med smak av ost och solrosfrön.
Visst låter det gott? Det var det INTE. Smakar och luktar som all färdigmat. Nej, jag lär inte testa dom andra smakerna, som jag hade tänk mig. Gör det själv! Tar några minuter, men bättre att det i alla fall blir gott.


Nu sticker jag på mässa i Tyskland. Ska kolla in alla smyckestrender med min kollega Sanne på Lyxxa där vi jobbar. Ska bli sååå roligt och intressant. På lördagskvällen är vi bjudna på en stor Thomas Sabo fest. Deras nya smycken är med turkoser - lite cowboy. Och det är precis temat för festen - cowboy! Dresscode: Cowboy or cowgirl party chic. Svårt! Men foto kommer, för jag tror vi hittade rätt.

4 kommentarer:

  1. Gud vad roligt att åka på mässa...gillar thomas sabo smyckena..kul med lite färg nu till våren också(ja alltså om det blir vår i år..)kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag hittade din trevliga och nyttiga blogg av en slump. Nu lägger jag upp den på min blogglista.
    /Carin

    SvaraRadera
  3. Lyckorus! Vilken helg. Sååå himla roligt. Bilder kommer...

    SvaraRadera
  4. Hej Carin
    Vad kul att du gillar min blogg!!! Hoppas den kommer till nytta. / Katarina

    SvaraRadera