21 mars 2010

Tillbaka igen


Nu äntligen är jag tillbaka med inspiration. Efter 1 vecka på Gran Canaria, så är jag utvilad och trött på onyttiga bufféer :-)
Jag höll i kameran hela veckan, så det blev 1 kort på mig när jag utövar vattenjympa. Inte så smickrande kanske...
Imorgon blir det storhandling. Är lite osäker på hur veckan kommer se ut, men jag planerar att plocka fram grillen faktiskt. Vi får se om vädret tillåter det. Annars ska jag göra en linssoppa, kycklingssallad med bulgur och currydressing, kyckling med saffran mozzarella mm. Vi får se, jag brukar ändra mig efter hand.

4 kommentarer:

  1. har du vägt dej? Gjorde buffen nåt på vågen? /Anna

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka! Skönt att komma iväg och tanka lite energi. Snart har väl våren bitit sig fast här hemma så man kan känna sig lite piggare.

    SvaraRadera
  3. Ja, det blev +1kg, men jag trodde det skulle vara mer, med tanke på att jag var i princip proppmätt hela resan

    SvaraRadera
  4. Tackar! Ja, det var en välbehövlig semester.

    SvaraRadera